Vitgenšteiniškos implikacijos: Malvinos Jelinskaitės fotografijų paroda „Mèno forte“ („Klausyk pasroviui“) Vilniaus „Prospekto“ galerijoje

Authors

DOI:

https://doi.org/10.51740/RT.4.25.7

Reikšminiai žodžiai:

Malvina Jelinskaitė, postfotografija, subjektyvumas, performatyvumas, kalbiniai žaidimai, kalbos filosofija, psichologijos filosofija, Ludwigas Wittgensteinas

Santrauka

Aptariama menininkės, menotyrininkės ir fotografės Malvinos Jelinskaitės personalinė paroda „Mèno forte“ („Klausyk pasroviui“), veikusi 2025 m. sausio 22 d. – vasario 22 d. Vilniaus „Prospekto“ galerijoje (Gedimino pr. 43). Viena pagrindinių šios parodos metaforų ‒ kasdienio gyvenimo rašymas. Recenzijoje pasitelkus Ludwigo Wittgensteino kalbos žaidimų teorijos ir jo paties psichologijos filosofijos postulatus išryškinami M. Jelinskaitės fotografavimo metodo ir fotografijų konceptualūs bruožai. Jie leidžia teigti, jog M. Jelinskaitės fotografavimo metode ne iliustratyvia, o būtent konceptualia prasme įžvelgtina sąsaja su kalbos filosofija.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-12-31

Kaip cituoti

Šapoka, K. (2024). Vitgenšteiniškos implikacijos: Malvinos Jelinskaitės fotografijų paroda „Mèno forte“ („Klausyk pasroviui“) Vilniaus „Prospekto“ galerijoje. Aktualu Rytoj, 4(25), IX‒XVII. https://doi.org/10.51740/RT.4.25.7

Numeris

Skyrius

Recenzijos