Lietuviškų knygų reklamos savitumai po spaudos draudimo panaikinimo: 1904-1914 metai
DOI:
https://doi.org/10.51740/rt.vi.510Reikšminiai žodžiai:
knygų istorija, 1904-1914, knygų leidyba ir prekyba, knygų reklamaSantrauka
Straipsnyje išanalizuotos lietuviškų knygų reklamos raidos aplinkybės bei savitumai pirmajame atgautosios lietuviškos spaudos dešimtmetyje. Tyrimo objektu pasirinkta spausdintinė lietuviškų knygų reklama suprantama kaip tikslinga ir kryptinga informacija apie išleidžiamas ar parduodamas knygas, siekiant didinti jų paklausą bei pardavimą. Analizuojant laikmečio pirminius šaltinius, atskleista knygų reklamos įtaka jų populiarinimui ir sklaidai, pilietinės visuomenės brendimo, savišvietos, tautinės knygininkystės, spaudos bei kitų lietuviško verslo sričių formavimuisi. Išsamiau aptartos knygų reklaminių skelbimų periodinėje spaudoje, kitose knygose bei išleistų atskirais lapeliais ar lankstiniais formos bei turinio ypatybės, įvertinti pirmieji profesionalios knygų reklamos žingsniai, remiantis knygų anotavimo bei recenzavimo patirtimi, pirmųjų lietuviškų spaudos agentūrų reikšmė reklamos raidai.
Article Metrics Graph
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas - Jokių išvestinių kūrinių 4.0 tarptautinę licenciją.