Nuomonės lyderių argumentavimo būdai viešuosiuose diskursuose

Authors

  • Diana Liepinytė-Kytrienė

DOI:

https://doi.org/10.51740/ps.vi22.92

Reikšminiai žodžiai:

nuomonės lyderis, retorika, retorinės funkcijos, interneto naujienų portalai, stilistika, argumentavimas, argumentavimo būdai

Santrauka

Šio straipsnio tikslas – ištirti nuomonės lyderių viešajame diskurse naudojamus argumentavimo būdus ir atskleisti jų taikymo dažnumą bei poveikį adresatams. Remiamasi 2012–2013 metais Lietuvos interneto naujienų portaluose publikuotais populiariausių (tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis) nuomonės lyderių ir žurnalistų (kuriuose minimi nuomonės lyderiai) rašytais straipsniais. Daromos teorinės prielaidos, kad nuo jų pasirinktų argumentų priklauso tiek problemos išaiškinimo, tiek įtikinimo sėkmė. Tinkamai pasirinkti argumentavimo būdai padeda užtikrinti, kad skaitytojai interpretuos gautą žinią būtent taip, kaip to tikisi straipsnio autorius, ir įsidėmės ją. Straipsnyje pateikti ir išanalizuoti devyni argumentavimo būdai ir jų pavyzdžiai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-01-01

Kaip cituoti

Liepinytė-Kytrienė, D. (2017). Nuomonės lyderių argumentavimo būdai viešuosiuose diskursuose. Parlamento Studijos, (22), 15–40. https://doi.org/10.51740/ps.vi22.92

Numeris

Skyrius

Straipsniai

Kategorijos