Nuomonės lyderių argumentavimo būdai viešuosiuose diskursuose
DOI:
https://doi.org/10.51740/ps.vi22.92Reikšminiai žodžiai:
nuomonės lyderis, retorika, retorinės funkcijos, interneto naujienų portalai, stilistika, argumentavimas, argumentavimo būdaiSantrauka
Šio straipsnio tikslas – ištirti nuomonės lyderių viešajame diskurse naudojamus argumentavimo būdus ir atskleisti jų taikymo dažnumą bei poveikį adresatams. Remiamasi 2012–2013 metais Lietuvos interneto naujienų portaluose publikuotais populiariausių (tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis) nuomonės lyderių ir žurnalistų (kuriuose minimi nuomonės lyderiai) rašytais straipsniais. Daromos teorinės prielaidos, kad nuo jų pasirinktų argumentų priklauso tiek problemos išaiškinimo, tiek įtikinimo sėkmė. Tinkamai pasirinkti argumentavimo būdai padeda užtikrinti, kad skaitytojai interpretuos gautą žinią būtent taip, kaip to tikisi straipsnio autorius, ir įsidėmės ją. Straipsnyje pateikti ir išanalizuoti devyni argumentavimo būdai ir jų pavyzdžiai.
Article Metrics Graph
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Licencija
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas - Jokių išvestinių kūrinių 4.0 tarptautinę licenciją.